Subscribe:

Štitnjača i ljekovite trave


Štitnjača i ljekovite trave:U prirodi je spas.
Prije pet godina supruga je imala tegobe štitnjače,i trošila je neke tablete,kontrola svakih 3-6 mjeseci.
Od tada me interesovao rad štitnjače i tegobe koje čini ljudima tj.90% ženama,koliko sam ja to primijetio,ili ja ne viđam muškarce s tim problemom.


Pročitao sam mnogo knjiga o ljekovitom bilju i napravio sam jednu tinkturu kako bi to mogao napraviti svaki običan čovjek sa dobrom voljom. Moja supruga je sada dobro i za dvije godine je kontrola.
Tu je i jedan primjer od prije nekoliko dana kada je došla komšinica na kafu.
Govorila je tako promuklo,kao da je pjevala cijelu noć.Popila je  15 kapi tinkture protiv tegoba štitnjače,koje piju još nekoliko žena iz blizine.
Komšinica je narednu rečenicu izgovorila normalno,bila je prijatno iznenađena.
Bez tog lijeka ne ide nigdje. Njoj je pomoglo ,a nekom drugom možda neće.Jedan lijek kod dvije osobe ne djeluje isto.
Ovaj recept jednostavno se pravi ,uzme se nekoliko mladih oraha cijelih ...ostatak je tu negdje na stranici.

Ovo dalje važi za one koji mrze sami sebe:
Ipak važno je da je lijek u prirodi,ko ne vjeruje i ne mora,ali sam se uvijek pitao zašto onda čita ove, za njega, gluposti.
Ipak,prvo se savjetujte sa ljekarom jer ovaj lijek je izričito za štitnjaču sa problemom  hipotireoze.S druge strane mnogi su pravili ovaj lijek iako su imali problema sa hipertireozom i samo su konstatovali da im ovaj lijek nije pomogao ali ni odmogao.


Izvor:
http://ljekovite.blogspot.com

0 komentari:

Objavi komentar